Jeg føler mig lidt stresset

Og ikke uden grund…Desværre.

Vi rejser jo snart til Spanien, det er faktisk meget snart, så som i morgen.
Vi har lejet en stor lejlighed i nærheden af hvor brylluppet skal være og vi skal være der allesammen.
Lucy og Nils og Sayuri med familie og mig og John.

I mandags fik jeg så en mail, fra damen der ejer huset at vi ikke kan være der alligevel og det hun foreslår er uacceptabelt for os.
Så vi skal både nå at kommunikere indbyrdes og finde andre steder at bo, med kun 2 dages varsel.
Og jeg skal jo også få afbestilt bookingen i en fart så jeg ikke mister nogle penge.
Når tingene ikke kører, det gør mig altså stressed. 😦

Men nu er det hele i orden.
Og jeg glæder mig som en vild igen.
Jeg ved ikke hvordan det kommer til at være med internet og computere ude på Caminoen.

Så det kan meget vel være at jeg tager mig en pause fra bloggeriet her i sommer.
Men skulle jeg løbe ind i en computer, skal jeg nok give lyd fra mig.

Hav det rigtig godt derude i sommerlandet.
Dejlig sommer til alle!!!! 🙂

Dette indlæg blev udgivet i Det andet og tagget . Bogmærk permalinket.

4 svar til Jeg føler mig lidt stresset

  1. Ellen siger:

    Rigtig god ferie og rigtig god vandretur.
    Jeg håber du klarer en sommer uden internet – jeg tror ikke jeg ville kunne 🙂

  2. Suzette siger:

    Rigtig god tur og god sommer til jer også… internet eller ej, bare nyd freden 🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

