Camino 2014

I sommer skal mig og John gaa “El Camino de Santiago”.
Det skal nok blive sjovt.
Vi vil starte i Burgos og derfra er der ca 490 km til Santiago de Compostella.

Vi har jo som foer omtalt kombineret vores camino med et Bryllup i Bilbao.
Brylluppet er vael overstaaet og vi har taget bussen ned til Burgos hvor vi starter.

Vi var saa heldige at finde en hurtig bus. Den koerte fra Bilbao kl. 8 i morges og vi var fremme i Burgos 9.45.
I Burgos skulle vi dog foerst finde et posthus.
Fordi vi har jo ikke vaeret til bryllup i camino toej🙂

Men vores eventyr i Bilbao maa i vente med…

Det er nemlig saadan at jeg med stor sandsynlighed ikke kan vise billeder.
Jeg gidder ikke at bruge tid paa at foere oever nogle faa billeder til en vildt fremmed computer.
Men Jeg skal nok vise billeder baade fra bilbao og fra vores camino.

Jeg ved bare ikke hvordan jeg saa skal goere med mine camino indlaeg.
For det foerste saa er der ikke internet alle steder vi kommer frem og for det andet saa er det det der med billederne.
Det er jo sjovere at laese et indlaeg med billeder. saa at man har noget at relatere til.

Saa jeg ved ikke hvor meget det bliver til, men jeg skal nok lade jer hoere hvordan vi gaar og har det.
Og saa maa I vente med billederne til jeg kommer hjem.

**************
We are now on the camino.
We have been to a wedding in Bilbao and from there we took a bus to Burgos.
But you have to wait to hear about our adventures in Bilbao, because I don’t know how to get fotos into my posts. Or I don’t want to use the time to find out.
So my posts here from the camino will also be without photos.

Dette indlæg blev udgivet i Pilgrims ruter, Rejse, Spanien, Vandretur og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

