Genbrug på caminoen

Jeg er nok en lille smule hobby skadet. 🙂
Jeg kan ikke lade være med at kigge nye ting efter i sømmene, når jeg ser dem.
Og tage billeder af det jeg ser.

Og inde på herberget i Castrojeriz så jeg disse ting og tænkte at, det skal jeg da også prøve.

Jeg har jo tidligere lavet disse lysestager, som jeg synes er rigtig søde.
Men disse her går lige skridtet videre i detaljen. 🙂
P1070491
Jeg har dog ikke prøvet endnu.
Men skulle nogen ville prøve så ser det ud som om at, man skal klippe strimlerne meget tyndere end hvad jeg plejer og viser i min DIY.
Og så skal man folde hveranden som i min DIY og hveranden skal man folde med en lille spids.
Når jeg har afprøvet det skal jeg nok komme med en bedre vejledning.

Den næste her er også lavet af en dåse.
P1070495
Den har jeg heller ikke prøvet endnu.
Men det skal nok komme.

****************
2 new things in my recykling collection.
I saw these things in the albergue in Castrojeriz and thougth that I wanted to make them to.
I haven’t yet, but when I do I will make you a DIY.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug og tagget , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

