Vores velbefindende

Så er det endnu en gang på tide at skrive en lille rapport om hvordan vi har det.
Vi er jo nu inde på 2. uge.

Mine fodled har det fint, jeg skal bare huske at ikke stramme snørebåndene for hårdt.
Mine varme eksem er gevaldig på retur, man kan stort set ikke se dem mere.

Jeg har dog begyndt at gå med 2 par strømper igen.
Jeg fik nemlig 2 meget små vabler på hver sin side af min venstre hæl, da vi skulle til at gå i bjerge efter Astorga.
De var så små at jeg syntes det var lidt over dimensioneret at sætte vabelplaster på.
Og med de to par strømper blev de i hvert fald ikke større.
Jeg tømte dem for væske nogle gange og så glemte jeg alt om dem.

Jeg har dog stadigvæk ondt i mine akillessener.
Det må jeg hvile væk når jeg bliver gammel.

John: Han har fået en nasty vabel under hans højre fod. Da han troede han havde fået bugt med den, så kom der en ny vabel inden under den gamle. Og det gjorde auvs.
Han lånte noget desinficerende creme af Angelica (en af de østrigske damer) og næste dag gjorde det ikke så ondt mere.

**************
Now we are on our 2. week and it’s time for a health report.
My footjoints are fine, I just have to remember not to tie my shoelaces to hard.
You can hardly see my heat eczema anymore.
But I have started to walk in two pair of socks again. When we where starting going up and down mountains again after Astorga I got 2 tiny blisters on each side of my left heel.
But they where to small to put on blisterplaster, (Compeed) but with 2 pair of socks they didn’t grow bigger.
I punktured them a few times but after some days I forgot about them.
my Achilles Tendon still hurts a bit, I have to rest them when I get old.
John: He has got one nasty blister under his right foot. And when that one was almost gone he got a new one under the first one. and it hurted a lot.
He borrowed a antiseptic cream from Angelica (one of the austrian women) and the next they it didn’t hurt so much.

Dette indlæg blev udgivet i Pilgrims ruter, Vandretur og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

