Taske lavet af efterårsblade 5 og færdig arbejd

Jeg har rejst en masse i sommer og det har jo bevirket at jeg ikke har haft så meget tid til at håndarbejde, hverken med strik eller flet.
P1080111
Men 1 taske blev jeg dog færdig med.
Og det er tasken lavet af efterårsblade.
Jeg startede på den i oktober sidste år og flettede på den on/off over længere tid.
Sidst jeg skrev om den var i December.
P1080116
Den blev så færdig her i Juni.
Det tog kun 8 måneder at blive klar med den.
Det er godt jeg ikke skal leve af det🙂😀😉😮

Nu er den fløjet videre.
Jeg havde ellers besluttet mig for at jeg ville beholde denne taske selv.
Men så skulle jeg til en 50-års fødselsdag.
Og jeg synes selv at denne taske ville passe perfekt til hende.
En naturpige skal have en naturtaske.
P1080112
Hanken er en læderhank som jeg har snuppet fra en gammel taske, som jeg købt på et loppemarked.
Og i Juni måned var mig og John en weekend i Sverige og ude i fars garage fik mig og far nittet hanken på.
*************
the bag I have made out of leaves is finally finished, it only took 8 months🙂
I had decided that i wanted to keep it to my self, but in the end I have given it a away, for a 50th birthday present.

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

10 svar til Taske lavet af efterårsblade 5 og færdig arbejd

  1. Hanne Berg siger:

    Virkelig lækker sag og jeg glæder mig til vi følges i næste bladomgang – igen 👍😄

  2. Bodil Juhl Henriksen siger:

    Hold op hvor er den flot, hvordan har du gjort det, med bladene.

    • Linda siger:

      Tak Bodil.
      Hvis du trykker dig frem og tilbage mellem de sider som jeg linker til kan du læse hele forløbet.
      Men kort fortalt har jeg været ude og samle blade som jeg har lagt i glycerin/vandbad i nogle dage. De er derefter blevet pressede klippet i stykker limet op på avispapir, tapet og til sidst flettet sammen.

  3. Tini Leyssac siger:

    Hej Linda, har lige fundet dig på en fletteside på Facebook og kom så videre på din egen side. Jeg var jo så heldig at se denne vidunderlige taske i natura på den omtalte 50års fødselsdag og den er bar flot flot flot.
    Er allerede i længer tid i gang med at zappe igennem forskellige sider med wrapfletning og er også gået i gang med samle på materialer. Nu skal jeg bare tage mig sammen og finde mod nok til at prøve.
    kærlige hilsen
    Tini

    • Tini Leyssac siger:

      Hej igen Linda
      sorry kom nok at trykke på nogle knapper, selvfølgelig venter jeg IKKE på godkendelse
      kh Tini

    • Linda siger:

      Hej Tini!!!
      Velkommen til Tini, hvor er jeg glad for at du fandt mig.
      Og tak for sidst!!!
      Det er bare at komme igang…
      Det er ærgerlig du bor så langt væk, jeg vil da rigtig gerne hjælpe dig igang.

      • Tini Leyssac siger:

        Godmorgen Linda
        tak for tilbyddet at hjælpe mig, det kunne da godt være at jeg kommer tilbage til det. Jeg gidder godt at kom ind til Kbh en gang. Har også set, at Susanne holder kursus sidst i September og i November og tænker på om jeg skulle tilmelde mig. Skal lige fine ud af, om det passer med mit arbejde. Starter et nyt arbejde den 1.10, så ved ikke helt præcis endnu hvordan min rulleplan ser ud.
        Ønsker dig en dejlig dag

        • Linda siger:

          Jeg har også været til 2 af Susannes kurser.
          Jeg kunne dog allerede flette, men behøvede lidt inspiration hvordan man kunne gøre forskellige hanke.
          Og det andet kursus var lidt et special kursus hvor vi lærte at motivflette.
          Men hun er en rigtig god lærer.

  4. Pingback: En lille fødselsdagstaske af efterårsblade | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

