En lille flettet pung

I sommers var vi til bryllup i Bilbao og jeg havde besluttet mig for at jeg gerne ville flette noget.
Men det skulle ikke være så stort, det skulle nemlig kun være en lille del at bryllups gaven.
P1060607
For snart meget længe siden da jeg arbejdede ude på Amager, var der en pige der skulle stoppe, hun var så heldig at hun havde kommet ind på sit drømme studie.
Og så skulle hun jo have en afskedsgave.
Denne gave var mega stor, i hvert fald var pakken mega stor og så tænkte jeg at det papir det vil jeg da spørge om jeg må få.
Så hun åbnede gaven lige så forsigtig, så at jeg kunne få papiret bagefter.

Og denne pung er så lavet af noget af papiret.
Jeg synes det er super fint.

Denne pung har jeg set på fletteforum på facebook.
Det var en af damerne der, der har designet den.
Og hun havde også lagt opskriften ind så det var bare at gå i gang.
P1070413
Denne lille sag, har kombineret alle de ting jeg synes er sjove at lave.
Altså de lidt anderledes ting, som jeg ikke har prøvet før eller ikke har prøvet så tit før.
Det er f.eks kun anden gang jeg prøver med motivflet
og det er også anden gang jeg fletter noget med lige kant.

Det jeg ikke havde prøvet før, var at lave en klap.
Jeg har længe gået og tænkt at jeg ville lave en taske med klap, men så for jeg alligevel ikke flettet så meget at det bliver aktuelt.
Men nu blev det og jeg tror ikke at det er sidste gang.
P1070414
*************
This summer we went to a wedding in Bilbao and I had decided that I wanted to make a small purse. Just a small thing that was going to be part of the big present.
The paper is giftwrapingpaper. I was working on Amager and one of the other girls had her last working day and got a huge present. Well, I asked her if I could get the paper and very carfully she opened the present so that i could have the paper.
This Purse have I seen on Fletteforum on facebook.
It’s one of the ladys there who has made the design and the “How to di it” is there as well.
This little purse combine all the things I think’s funny to make, the things that are a little bit unusual.
It’s just my second time I try to make a motiv (Franziskas name) and it’s also my second time to make an “straight edge”.
And it’s the first time i try to make a flap on my bags. I don’t think it’s the last time.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Flettede tasker, Genbrug og tagget , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

