Sverige i sommerhus

Noget jeg nyder rigtig meget, det er at være oppe i min mor og fars sommerhus.
Det ligger lige i hjertet af Søderåsen.
De sidste mange år har både mig og John tilbragt vores fødselsdage her.
Og min 40 års fødselsdag er da ingen undtagelse.

Denne gang blev det dog først dagen efter min fødselsdag vi tog til Sverige.
Men pyt vi havde nogle dejlige dage deroppe alligevel.
Ind i mellem regnbyerne havde vi strålende solskind og vi var ude og fik gået en masse.

Det var meningen at vi ville tage hjem om Onsdagen, men medens vi sad og spiste morgenmad, så kiggede jeg på John og udbrød.
-Jeg er slet ikke klar til at tage hjem endnu, skal vi ikke vente til i morgen.

***************
I really enjoy to be at my parents summerhouse, which is located in the heart of Søderåsen. Søderåsen is a horst in the south of Sweden.
For many years me and John have celabrated our birthdays here and my 40th is no exception.
We spent some good days here, with a lot of sun inbetween the rainshowers.
We walked a lot.
We had planned to stay there until wednesday, but that day I looked at John and said that I was not ready to go home if we shouldn’t stay for one more day.

Dette indlæg blev udgivet i Sverige og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

