DIY – At folde med halveled 2.

Jeg har jo tidligere skrevet et helt indlæg om brugen af halve led.
Og nu har jeg lært yderligere en ting indenfor det emne.

Nu er det godt nok en del uger siden.
Men mig og Henriette havde meldt os til flettehygge hjemme hos en medfletter.🙂

Vi havde en rigtig hyggelig dag, hjemme hos Vivi.
De projekter jeg har gang i hjemme, syntes jeg var for store at slæbe med.
Så jeg begyndte at lede i mine gemmer efter et lidt mindre projekt at have med.
Og i en af æskerne med skåret papir lå min Argentina-taske og kiggede op på mig.
Jeg ved ikke om i kan huske den.🙂 Ellers kan I læse om den her.
P1080536
Da jeg lærte om halve led, besluttede jeg mig jo for at pille den op og lave den om, med halve led i stedet for.

Når man har halve led som skal tapes, vil jeg stadigvæk anbefale at man gør som i mit tidligere indlæg.
Men er lapperne allerede tapede er der jo ingen grund til at gøre det igen og så er der en meget nemmere måde at folde lapperne på.🙂
P1080539
Du skal simpelthen bare folde den dobbel.
Men ikke helt på midten. Du skal folde den med en lille kant.
Altså at den ene side stikker lidt ud over den anden. Den “større” side er den side som skal vende udad.
Nu kan man ikke se at den er foldet anderledes.
P1080541
**************
Just a new way to fold papers for candy wrap.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Genbrug og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til DIY – At folde med halveled 2.

  1. Pingback: Argentina tasken blev til en kurv | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

