Firkantet taske af teposer

Jeg er ikke sikker på om jeg overhoved har vist jer denne taske.
Det er endnu en af mine evigheds projekter.
Forstået på den måde at det var sidste efterår jeg startede på den og den er stadigvæk ikke færdig.
Men nu er den mere færdig end hvad den har været🙂
P1080511
Jeg sagde til Henriette at jeg ville lave en ny slags taske og at den skulle være efter “penalhusmetoden”.
(Ja, det er sådan nogle fagudtryk som vi slænger om os med indenfor flette verdenen)🙂
Det ville Henriette også!!
Så vi startede ud sammen, på hver sin måde.🙂

Jeg begyndte inde i midten og arbejdede mig udad.
Desværre blev midt midterstykke væk hele tiden, så det har jeg været nødt til at lave om, op til flere gange🙂
Ja, I kan jo selv se hullet i midten😉
P1080188
Denne taske har også været langt omkring.
Jeg havde den med så langt som til Hawaii sidste vinter og der fik jeg da også flettet en lille smule, men ikke så meget at det egentlig retfærdig gjorde at jeg slæbte den med.😮
Men tror at den er ret stolt over at den kan fortælle at den har været helt på Hawaii😉
P1080886
Jeg har flettet den i teposer.
Mange forskellige slags.
Jeg havde en masse ældre teposer, som havde nogle designs som forlængst er udgået og som ikke rigtig kommer ind af dørren i en sådan fart at jeg kan få nok teposer til en hel taske.
Men så er det jo godt at det også bliver flot hvis man blander dem.

Tasken består af de -2 flade stykker, -2 hele ringe, som bliver sat på hversin flade stykke og -1 flettet bred bund, som skal binde de 2 plader sammen.
P1080936
**************
I don’t know if I have told you about this bag before. I started last autumn and it’s still not finished.
I told Henriette that I wanted to do a different bag this time and she wanted to join me.
I started in the middel and worked my way out. But the middelpart always disapered from me (pic 1) so I had to make that part several times🙂
this bag has also travelled far, it has been to Hawaii, but I didn’t ave that much time to work on it htere🙂
I make it out of teabags, several kind from older designs that I know I will not get more of. but the bags are nice as well when you mix the paper.
The bag is -2 flat pieces, -2 rings for each flat piece, and -1 broad base

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Genbrug og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

