Puerto de Mogan

I må undskylde stilheden herfra.
De sidste 5 dagene i Playa del Ingles boede vi på et hotel uden internet.
Vi er nu videre og har fået internet igen.
Hvor vi er skal I snart få at vide!!!!😮
Men nu skal jeg lige blive færdig med Gran Canaria
*********************************************
P1090542
Vi har hørt og læst lidt om Puerto de Mogan, at det skulle være en rigtig hyggelig by og at den blev kaldt for “lille Venedig”.
Så vi var lidt spændt på hvad det var for noget.
P1090553
Bus 1 kører derhen fra Puerto rico, det er en lidt snoet vej, så jeg nåede at blive en lille smule køresyg.
Heldigvis kom jeg hurtigt over det da vi kom frem.
Jeg bliver forfærdenlig is sulten når jeg ar køresyg og jeg har fundet ud af at det faktisk hjælper på mig at spise is😀
Jeg for det hurtigt meget bedre😉
P1090567
Puerto de Mogan er en rigtig hyggelig lille havneby.
Og lille Venedig ligger nede ved havnen, det er en bydel som har sin egen stil.
Nu har jeg aldrig været i det rigtige Venedig, så jeg skal ikke kunne sige at det er sådan det ser ud.
Men det var en meget hyggelig bydel, med lidt kanaler og en masse blomster.
P1090559
********************************
We have heard that Puerto de Mogan also is called litle Venice, so we though we had to go there to see for ourself.
Well we have never been to the real venice so we can’t compere🙂
We took the bus 1 from Puerto rico, the road is a bit winding so a got a bit carsick. But I have fund out, that if a eat icecream it helps🙂
Puerto the mogan is a very nice village.
With some kanals and a lot of flowers.
P1090555

Dette indlæg blev udgivet i Kanariske øer, Rejse, Spanien og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

