Den flettede taske med solnedgangen – en update

Hold da op hvor flyver tiden dog afsted.
Hvor længe er det efter hånden at denne taske har fået lov til at ligge og samle støv.
Ikke så længe så at John havde glemt den dog.
-Linda… Skal du ikke snart lave den taske færdig????
-Jojo, på et tidspunkt.🙂
P1110652
Det tidspunkt er vi kommet til nu.
Men hold da op det er et værre arbejde at finde ud af hvor langt jeg egentlig er nået.
I hvilken rækkefølge de forskellige baner skal ligge i.
Og hvor jeg skal begynde og hvor det hele ender henne.🙂
P1110651
Jeg har et billed, et eller andet sted så kan jeg i hvert fald se i hvilken rækkefølge banerne skal ligge i.
Rent faktisk det samme billed som jeg har i baggrunden lige her på bloggen🙂
(Det er ikke billedet her i indlægget, de ligger nemlig forkert, har jeg lige opdaget)🙂😮
Det skal jeg så lige have fundet frem, i mellem tiden er jeg gået i gang med at folde led.
Så de sidste 2 dage har jeg foldet til den store guldmedalje og jeg har fyldt hele mit flette bræt.🙂
Der kan være 19 led på den ene led og 13 på den anden. hvilket betyder 247 led.
Det batter bare ikke så meget da jeg skal bruge over 1000 led.
Så flette brættet skal nok tømmes og fyldes nogle gange.🙂
P1110650
Jeg begyndte at flette på denne taske tilbage i november 2012, så det er jo et stykke tid siden.
******************************
The time is flying, and my bag with the sunset has been collecting dust for a long time now.
Since 2012.
But now I have started working on it again.
But it’s a hard work to figure out where to start again.
So in the meantime I’m folding the paper, and then I hope I’m ready to put everything together.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Genbrug, Kreativ og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

