Box taske i teposer

Se nu her…
Dette er vist en taske som jeg ikke har skrevet om før.
Eller har jeg???
Jeg kan ikke rigtig huske det.

Lige som det meste jeg laver, har denne taske været meget længe undervejs.
Jeg må have startet på den en gang i efteråret 2013.
Fordi jeg ved at det var den jeg havde med til Hawaii. Og vi var på Hawaii Januar-Marts 2014.

Den er ikke helt færdig endnu, fordi jeg kan ikke finde ud af at sy lynlåsen i.
Jeg prøvede den anden dag på almindelig vis, men det blev rigtig grimt.
Så jeg skal have fundet ud af en måde, så at lynlåsen ikke buler…

Men tilbage til selve tasken.
Jeg havde lyst til at prøve et andet design, så det blev denne box lignende taske som jeg havde set på Facebook.
Jeg startede med at flette 2 “plader”.
Som jeg satte en enkelt ring på
P1080511P1080886
Og derefter flettede jeg en bund som skulle syes på de 2 plader.

Den flettede bund er noget tykkere, da den jo har mange flere lag papir.
Så da jeg ville sætte hank på, havde jeg ikke nogle nitter der var lange nok.
Heldigvis havde jeg taget tasken med over til Sverige, da vi skulle besøge mor og far.
Så mig og far smuttede lige i værkstedet for at se hvad vi så kunne finde på.
Dette blev resultatet:
Vi skruede simpelthen hanken på.
P1110745P1110746

Næste gang jeg skal lave denne taske, vil jeg lave bunden med enere. (Undskyld det er internt fagudtryk) 🙂
Eller måske lave 2 hanke.
Fordi jo jeg skal lave den igen.
Jeg har fået 2 bestillinger… Tænk at de tør.😮
Men den ene er til en 40 års fødselsdag næste år og den anden syntes det lød meget fint med en leveringstid på 2 år, så kunne hun nå at spare sammen til den.😉
Det var lidt en joke, jeg kan godt når jeg skal.🙂
P1110747
*************************
I want to show you what I’m working on now. But I still have problems with the zipper. I have tried to sew it on but it turned out very ugly. So I have to find another way to do that.
I started to make this bag in autumn 2013, I even brought it with me to Hawaii in 2014.
To make this bag you make two flat pieces and on each you put only one ring, then you make a middlepart that you sew the flat pieces onto. The middle part is quite thick so I had a problem to find a way to put on the handle. But my father helped me.
I have already 2 orders on this type of bag. I don’t understand that they dare😉
But one is for a birthday next year and the other thought it was good with a delievery time of 2 years.🙂

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Håndarbejde, Kreativ og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

