Box-tasken er nu færdig

Ja, den er langt om længe blevet færdig.
Altså sådan i det hele taget siden jeg startede en gang i tidernes morgen.

Jeg skrev om den i sidste uge, hvor jeg samtidig brugte muligheden for at få noget hjælp via Facebook gruppen Fletteforum.
En af pigerne i gruppen bed på og tilbød at hjælpe, hun havde nogle ideer, som hun håbede jeg kunne bruge.
Vi bor heller ikke så langt fra hinanden, så allerede næste dag tog jeg mine ting og gik på besøg hos Lis.
P1110956
Jeg havde jo problemer med hvordan jeg skulle sy min lynlås i.

Lis kunne så fortælle mig at jeg var nødt til at have tålmodighed med lige netop denne model og at jeg ikke skulle give op.
Men den skal stort set syes på på samme måde, der er dog en forskel, som Lis viste mig.
P1110756
På denne model ligger jo spidserne ned mod lynlåsen, så her kan man med fordel sy spidserne fast også.
Dette gør også at lynlåsen ligger meget pænere.

En anden ting som jeg tror hjalp en del…
Jeg tror nemlig at åbningen nede i enderne var lidt for bred til min lynlås.
Lis foreslog at jeg lavede nogle enere som jeg satte ind i hullerne der.
ledene med sorte ringe er enerne som jeg har sat ind.
P1110762

Jeg er lige blevet klar med den for nogle timer siden.
Jeg var nødt til at holde en lille pause i arbejdet, fordi der lige kom en Tysklandstur i mellem.
Men nu er den færdig!!!😀

*******************************
Now I have finished my box bag. Last week I had some troubles with the zipper and asked for help on Facebook in a candywraping group.
I woman, hwo lives nearby me offered to help me and already the day after I went to visit her.
She helped me a lot and gave me some good advice on how to sew the zipper on the bag.
I finished it just some hours ago, I had to stop sewing for some days as we went for a short trip to Germany. But now it’s finished.

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Et svar til Box-tasken er nu færdig

  1. Hold da op hvor er den blevet fiiiiin din taske. Den er til dig selv, ikk ? Jeg ville i hvert fald ikke nænne at forære den væk, med det store arbejde det har været at lave den😉

    Godt du fik lidt hjælp til lynlåsen, så tasken nu kan komme ud og vises frem i sommervejret.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

