Med lidt hjælp til solnedgangs tasken

Efter mange overvejelser er jeg langt om længe nået videre med min solnedgangstaske.
Jeg var jo gået lidt i stå og havde fuldstændig idetørke.
Men heldigvis fik jeg hjælp, både af dem jeg strikker sammen med, inde på facebook og også her på bloggen.
TAK for det!!!🙂

Der kom mange rigtig gode ideer.
Den ide som jeg så endte med at vælge, var en ide som blev født til en strikke aften.
Men dem jeg strikker sammen med, de fletter ikke.
Så hvordan det hele i sidste ende skulle sættes sammen det kunne jeg ikke helt se for mig og heller ikke få hjælp til da vi sad der.
P1110958
Det fik jeg så nogle dage senere da jeg var hjemme hos en medfletter, Lis.
Hun havde tilbudt at hjælpe mig med min boxtaske og havde også nogle ideer til min solnedgangstaske.
Og JA!!! hun havde lige fået den samme ide som jeg, men forskellen var at hun også lige kunne fortælle mig hvordan det kunne lade sig gøre.

Så nu er jeg ved at være klar…
Jeg har flettet de sidste dele
– 1 ring mere som har fået lige kant i siderne
P1110959
– 2 klapper som skal syes på hver sin langside.
Lige nu ligger de og bliver presset i den rigtig form af en masse klemmer.
Det er jo nemlig sådan at det kun er halvdelen af leden som skal syes fast i tasken, resten skal ligge som et låg hen over tasken.
Og i midten skal der til sidst syes en lynlås på.
P1110961
– Og så har jeg været ude og købe remme og karabinhager.
Valget faldt på en mørkelilla som passer med nogle af farverne i himmelen og så passer den også til min jakke.🙂
P1110960
**************************
After some troubles with my sunsetbag, I’m now on the right trak again.
I needed some ideas and got a lot of help and ideas. In the end a decided on an idea that was born during an evening while knitting with some friends.
And after that I also got some help from Lis, that does a lot of candywraping, how to make it.
So now I have folded the last pieces that I need and bougth the handle that I’m going to use.

Dette indlæg blev udgivet i Flette, Håndarbejde, Kreativ og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Med lidt hjælp til solnedgangs tasken

  1. Ninna siger:

    Du må jo ha en Änglas tålemot. God arbetslust

  2. Lis siger:

    Den bliver bare så fantastisk flot🙂

  3. Pingback: Slut prut finale- så er solen gået ned for sidste gang | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

