Litauen – Vilnius

I morges hoppede vi på bussen og så kørte vi til Vilnius.
Det var faktisk en lille smule øv at rejse fra Riga, vi kunne rigtig godt lide byen og der er stadigvæk ting vi gerne vil se.
Men nu skal vi mod nye eventyr.
Jeg har været i Vilnius før.
Jeg var der på studierejse i 99, da jeg læste til pædagog.
Men efter at have gået rundt i byen i dag kan jeg konstatere at jeg ikke kan genkende en skid.
Godt nok var vi der på studierejse og i den forbindelse er det jo nok mest forskellige børnehaver vi har set.
Men alligevel, jeg synes jeg borde genkende noget. 😉

Men som sagt, vi snuppede lige en bus mellem Riga og Vilnius, det er en tur der tager ca. 4 timer.
Vi kørte med Eco-lines, det var et meget godt selskab, dem tror jeg vi snupper når vi skal til Tallinn også. 🙂
********************************
We are in Vilnius now, we took a bus this morning. The ride takes about 4 hours. It was a very comfortable ride/bus so we will take them when we are leaving for Tallinn as well.
I have been to Vilnius before, it was in 1999, but unfortunatly I don’t remember anything of the city. And no we were not to drunk 😉 We where visiting a couple of kindergardens.

Dette indlæg blev udgivet i De Baltiske Lande, Rejse og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

