En ufrivillig blogpause

Vi er nu kommet til Tallinn.

Det et godt nok en meget spændende by.

Men det et desværre historier I bliver nødt til at vente på.

Men den der venter på noget godt, venter som regel alt for længe…

Min lille computer er gået i stykker.

Den vil ikke lade op. Øv!!

Så det støm der ertilbage på denbliver brugt til nødvendigheder.

Så jeg må i gang på den gammeldags måde at skrive med pen på papir.

..??????

My computer has broken, it wil not charge elictricity anymore.

So you have to wait with further updatees until i get home.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse. Bogmærk permalinket.

2 svar til En ufrivillig blogpause

  1. Mitzie Mee siger:

    Det var da ærgerligt! Der er ikke noget værre, end når elektronikken strejker, og man bliver mindet om, hvor afhængig man efterhånden er blevet af alle gadgets. Glæder mig til strømmen er tilbage så jeg kan læse med om dine eventyr i Tallinn:)

    • Linda siger:

      Jeg slap heldigvis med skrækken.
      Den virker fint igen nu, ved ikke helt hvorfor. Men jeg er glad.
      Og ja, man er totalt afhængig. Det er svært at forestille sig at det overhoved kunne lade sig gøre at rejse før.🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

