Slut prut finale- så er solen gået ned for sidste gang

🙂
Hehe ikke rigtig vel😉

Men det er sidste gang jeg kommer til at skrive om min solnedgangstaske.
Den er nemlig færdig.

Og jeg er blevet godt tidfreds.
Men det har godt nok taget lang tid.
P1120801
Jeg begyndte i efteråret 2012, så det er jo ikke så længe siden.😉
Derefter har jeg arbejdet på tasken sådan on/off.
Men her i sommer der tog det virkelig fart og nu står den her, helt færdig.

I fredags havde jeg besøg af Henriette.
Vi hyggede os rigtig godt og jeg fik lavet det sidste på tasken.
Før jeg rejste på sommerferie manglede jeg at sy den sidste af klapperne på, sy lynlås i og nitte den sidste skulderrem sammen.
P1120804
Henriette kunne godt tænke sig at prøve at nitte, så hun fik lov til at nitte hanken.
Nu har hun fået blod på tanden og på lørdag i næste uge skal jeg med hende ud og købe ind, så hun selv kan komme igang.

Nå men, før Henriette tog hjem den dag, var tasken færdig.
P1120803
*********************
Another bag is finished, the bag with the sunset.
I started it in autumn-2012 so it has only taken 4 years🙂
Last friday Henriette was here visiting me and here I finished the bag.
The only thing missing was the parts the zipper sits on and the zipper of course.
I also was missing one of the handels, but Henriette wanted to try to make one, so this I didn’t do. I showed Henriette how to do it and she did it for me.
Now she wants to do it on her own bags, so on saturday we are going shopping.

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

7 svar til Slut prut finale- så er solen gået ned for sidste gang

  1. Lis siger:

    Din taske er blevet super flot.
    K.h. Lis

  2. Lis siger:

    Det var en fornøjelse🙂

  3. Randi siger:

    tasken er meeeget flot, ja det er et stort arbejde, har du kommet nitter/søm i bunden, så den ikke bliver så hurtig slidt, når du stiller den fra dig, det er en rigtig god ide, jeg er ved at flette en af de blå Irma poser, startede i januar. tak for synet..vh Randi

    • Linda siger:

      Tak for din kommentar, Randi.
      Nej, jeg har ikke kommet noget på i bunden, udover at remmene lige har fået en nitte.
      Men det var en god ide, jeg har set de der hjørner man kan sætte på.
      Det skal jeg lige se hvad jeg kan finde på.
      Tak for hjælpen.

  4. Gitte siger:

    Et flot resultat🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

