Argentina tasken blev til en kurv

For rigtig mange år siden, den gang vi kom hjem fra Argentina. 🙂
Fik jeg jo den ide at jeg ville lave en taske af de bykort jeg havde samlet på mig.
P1120894
Den er så de følgende år blevet påbegyndt og droppet mange gange.
Først blev den for lille og stiv.
Men så kom jeg i tanke om at jeg kunne lave den i halve led.
Så mente jeg ikke at jeg nogensinde ville gå med den taske.
Til sidst endte den med at blive en kurv ude i køkkenet til vores reservedele til Foooooood processoren.
P1120969
Det passer den også meget bedre til. 😉
**********************
Many years ago I started making my argentina bag but I never finished it. I realized that I would never use it. So now it ended up being a basket for some things in the kitchen.

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Genbrug og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

