Jeg skrev godt nok at jeg ville holde en pause i hækleriet nu hvor jeg var i Berlin.

Men…🙂

Da vi kom hjem om aftnerne var jeg simpelthen så træt at jeg ikke kunne samle mig om at skrive blog.
Hver dag har vi travet mellem 10 og 25 km.
Man skal næsten have gået en camino for at orke at tage på storby ferie.🙂

Så var det altså meget mere afslappende at tage hækletøjet frem og hækle nogle småting.
Og dette var hvad det blev til:
P1130305
*********************
I wrote that I was going to have a small break from crocheting while in berlin. But I was so tired when we got home in the evenings, after walking 10-25 km every day, taht it was much easier to just crochet insted.

Dette indlæg blev udgivet i Hækling og tagget , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til

  1. reslevelpo siger:

    Hej Linda!
    Som en kendt Jens Otto en gang sagde: “Man har et standpunkt til man ta’r et nyt”!

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

