Lidt om oversættelse af dåseclips opskrifter

Jeg har lige mailet med Erika fra Erikacreativa.
Hun laver nogle rigtig fine ting og noget af det bedste er at hun gerne vil dele med os andre.

De fleste af hendes videor er dog på spansk, så jeg har spurgt hende om jeg må oversætte dem til dansk. Jeg laver dog ikke video optagelser. Men det kommer til at være den samme form for vejledninger som jeg plejer at lave.
P1130328
Erika har lavet et armbånd der hedder Nocturno, som betyder nat. Jeg tror bare jeg beholder det spanske navn🙂
Det var det allerførste armbånd jeg prøvede at lave.
Mig og Henriette var afsted til en kreadag, hjemme hos en anden dåseclips kollega😉
Jaja, så nørdede er vi.
Det er jo ganske hyggeligt at mødes med andre og ikke altid sidde alene med sine syssler.
P1130324
Men i hvert fald…
Mig og Henriette ville lave smykker og vi ville afprøve de umulige clips.
Jeg kalder dem for de umulige fordi at normalt er det dem der bliver sorteret fra og aldrig brugt.
Det bliver de fordi de har en forkert form og størrelse.
De er en lille smule mindre end dem jeg normalt bruger og så er det ene hul ganske lille så den kan godt være besværlig at arbejde med.

De umulige clips er fine at lave smykker af, synes jeg.

Så nu er det bare at komme igang med at hækle og tage billeder.
De armbånd jeg når at få færdig vil jeg sælge til Julemarkedet i Absalon den 13/12.
Og løbende vil der så komme vejledninger efterhånden som jeg hækler derudaf🙂

*************************************
I have been mailing with Erika from Erikacreativa. I asked her if I could translate some of her beautiful designs to danish. but I will not make videos.
I have been experimenting with the impossible tab. It’s the tab that have one big hole and one wery tiny so most people, at least the people I know, chooses not to use them.
but they do fine for jewelry.
So now I will start crocheting and write down as I go along and take some pictures of course.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Hækling og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

