Juleløses jul i Den grå hal 2015

Tiden den flyver afsted…
I morgen er det tid igen.
Jeg tager min cykel og futter ud til den Grå Hal.
Så starter 4 dages frivilligt arbejde som ender ud i Julefest med stort J.

Jeg har været med i mange år efter hånden.
Dette er 19 gang jeg skal være med.

🙂 Det må betyde at jeg har jubilæum til næste år.
Mig og Lone vi startede samme år og vi er der stadigvæk… 🙂
Gad vide om der er mange flere end os der har været med i så mange år??

Jo… jeg ved godt at der er, fordi jeg kender mindst 2 der har været med længere!!! 🙂

******************************
Time is flying and tomorrow is it time again to start working on Christiania.
To prepare for the big christmas party for lonely people.
I have been participating for many years now… this is number 19… 🙂
That means it will be 20 next year. It’s me end Lone, we started the same year and we are still there.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Juleløses jul i Den grå hal 2015

  1. Susanne siger:

    Hej Linda
    Dejlig at læse om jeres anderledes jul, jeg søger lidt i samme retning, men har svært ved at finde info om hvor jeg skal henvende mig, gerne for at deltage, men helst som hjælper under juleløse arrangementet, måske du kan hjælpe mig videre?? På forhånd tak 🙂

    • Linda siger:

      Hej Susanne.
      Tak for din kommentar.
      Det er ganske nemt at blive frivillig til Juleløses jul i den Grå hall på Christiania.
      Man dukker nemlig bare op.
      Vi starter den 21/12 kl.10 med forberedelserne. Der er mange ting man kan hjælpe til med.
      Vi laver pynt og vegetarmad, bygger mange forskelige ting, folder sange og servietter og der er mange flere ting man kan hjælpe til med.
      Man skal selv være opsøgende, gå rundt og spørge om man kan hjælpe.
      Det er vigtig at man kan alle eller i hvert fald de fleste dage.
      Det er nemlig i disse dage som de ansvarlige for de forskellige grupper finder de medarbejdere de skal have til selve festen.

      • maleneladum siger:

        Hej Linda
        Jeg går selv og overvejer, at møde op den 21. dec.
        Jeg er nysgerrig på, at vide om I stopper arbejdet på et bestemt tidspunkt?

        Eller er det alt efter, hvor længe har mulighed for at blive de pågældende dage.

        På forhånd mange tak.

        • Linda siger:

          Hej Malene
          Der er ikke nogle faste tider.
          Men rigtig mange bliver og spiser aftensmad med og derefter begynder folk at sive hjemad.
          Men nogle går også før.
          Man bliver grebet af det man gør, så selvom man havde planlagt at i dag vil man tidligt hjem så ender klokken næsten altid med at blive 21 eller senere. 🙂

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

