Juleløses jul 21 December – 2015

Det er blevet den 21 december igen.
Der er gået endnu et år og nu skal endnu en bar bygges.
Forskellen er at i år ved jeg at den skal bygges fra bunden af.
Jeg ved bare ikke om årets scenografer har gjort sig nogle tanker om hvordan den skal se ud, eller om vi har frie hænder.

Jeg kom vist lidt fortidligt ud i den grå hal, der er i hvert fald ikke kommet særlig mange da jeg dukkede op.
Men vi var en lille håndfuld der står og snakker og lige pludselig for jeg øje på en mand som virker meget bekendt.
Til sidst går jeg hen til ham og spørger om jeg ikke har set ham før? Om han ikke har været med før? Han kan ikke rigtig genkende mig men han havde været med en år række for 6 år siden.
-Så må du være Ilan og du har arbejdet sammen med mig i baren.
Og jojo, det var skam ham og selvfølgelig skulle han med i baren.
P1130415
Jeg regnede med at vi skulle bygge baren op af paller ligesom sidste år.
Paller er rimelig nemt at arbejde med.
Så vi smuttede en tur på genbrugspladsen og hentede en bunke paller.
Og da scenograferne kom fik jeg lige en sludder med dem, for at høre hvad de havde af ønsker til designet.
I sidste ende skal baren komme til at ligne en julegave🙂
Og selve barens form bliver igen en halv oktagon.

Vi begyndte at smide paller op sådan vi ville have det til at se ud.
Og så skulle vi have savet en palle over.
Det ser meget effektivt ud, ikke os’??😉
Carsten saver, Bo og Ilan “holder” pallen, og jeg tager billeder!!!
Rigtig god arbejds fordeling….
Hehe…. Nej vi skiftedes faktisk til at save.
P1130412
Før vi fik set os om havde vi lavet gulvet, sat væggene op og var i gang med selve bardisken.
P1130419
Sådan her så baren ud da vi gik hjem denne første dag.
P1130420
*************************************************
It’s December 21 and another bar is going to be built.
I showed up a little to early I think, we where just a handful of people, but there was one man I recognized. that was Ilan that I had worked with about 6 yers ago.
I was happy to see him and asked him if he wanted to work with me again.
We decided to build the bar with pallets again and after a chat with one of the set designers, we decided to build it like a half octagon.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

