Juleløses jul 22 december – 2015

Det er kun nogle dage siden alt dette er sket men jeg synes lidt at min hukommelse er som en si.
Eller så er det bare ordene der ikke rigtig vil indfinde sig.
Nå… men jeg må vel se hvad det kan blive til…

Jeg har fået en masse til at hjælpe mig i baren, så i dag er der sket en hel masse.
Per, som også skal være med selve juleaften han gik igang med at rette køleskabet op.
P1130424
Niels og nogle af hans venner kom og spurgte om der var noget de kunne hjælpe med.
De var gået lidt i stå med det de var i gang med, da der skulle sættes lys op der, så de var nødt til at vente med at komme videre.
Niels nævnte at han året før havde sat hylden op inde i vores bar.
Det syntes jeg så at de kunne gøre igen.
P1130425
Mig og Ilan begyndte at sætte pap op på ydersiden af baren.
Jeg havde hele tiden troet at vi på et tidspunkt ville få noget gavepapir som vi skulle beklæde baren med, det havde de nemlig fået til den anden bar.
Så derfor ville vi bare hæfte noget op som papiret kunne sidde på.
Men det var slet ikke planen.
Vores bar skulle males, men heldigvis faldt pappet i god jord.

Da Carsten kom begyndte han at sætte skørtet op.
Skørtet er vores eget ord for de øverste plader på baren.
Jeg ved ikke om det også har et andet navn, men indtil der er nogen der har indvendinger hedder det et skørt. 🙂
P1130429
Baren nåede også at blive malet i en rigtig flot blå farve.
Det var super godt at vi nåede det i dag, fordi så kan det tørre natten over og så kan vi gå igang med at pynte i morgen

Sådan her så baren ud da vi gik hjem:🙂
P1130433
*****************************************
I had a lot of people to help me in the bar to day.
Per, who is also going to work with me in the bar at the party, started to fix the refrigerator.
Niels and some of his friends came and asked if they could help. Last year he build the shelf inside the bar, so I thought he could do that again.
Me and Ilan started to put up cardboard outside the bar. I thought we were going to wrap the bar in giftpaper, so we should just put something up, the giftpaper could hang on to. But that was not the plan. We were going to paint it.
When Carten came he started to put up the upper part of the bar.
And we also got the bar painted. Now it have time to dry so we can decorate tomorrow.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

