Juleaftensdag

Det er blevet juleaftens dag.
Vi er stort set færdige i baren.
Der er kun lige de allersidste ting der skal ordnes og aftales.
P1130458
Vi hjælper til andre steder og ind imellem kommer jeg i tanke om at det og det mangler vi i baren.
Så for jeg ordnet det eller spørger en anden, i de fleste tilfælde Ilan om han kan ordne det.

Klokken 16 holder jeg et kort møde med dem jeg skal arbejde sammen med.
Og så går tiden hurtigt.
Lige pludselig er klokken 17. Dørrene skal åbnes.

Men vi er klar… Så klar!!!!!!!!!!
Grå hal 1
*******************
Last day of preperation, but we are almost ready.
We help in other places and at 16.00 we have a short meeting in the bar.
Afer that time flies and suddenly it’s 17.00 and the doors open.
But we are ready….. so ready!!!!!

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

