juleløses jul, Juleaften -2015

JULEAFTEN!!!!

Klokken er blevet 17.00, dørrene åbnes og menneskerne strømmer ind.
Jeg har en rigtig god aften.❤

Vi hygger os i baren, vi har det rigtig sjovt.
Jeg mangler ord så I må nøjes med billeder og nogle videor.

1. video er lige før dørrene åbner.

2. video er fra selve festen. Fri Galaxe er på scenen.
Det er lidt sjovt, det er den samme sang som jeg filmede sidste år🙂

P1130459

P1130460
juleaften 2

*********************
It’s Christmas eve and 17.00 opens the doors.
I had a great time. I hope we all did!!!!❤

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til juleløses jul, Juleaften -2015

  1. Nøøøj hvor ser det bare vildt hyggeligt ud, det lyder som nogle gode dage du har haft ved at hjælpe til. Og gode stemnings billeder, man føler næsten selv at man har været med🙂 Gode indlæg, dejligt at følge med i din juleaften og dagene op til.

    • Linda siger:

      Tak Henriette. Ja du ved jo at jeg ikke vil fejre min jul på andre måder.
      Er ganske sikker på at du også har haft en god jul.
      Vi må lige snakkes ved og ses i det nye år.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

