Familien Ravnborg Pedersen på eventyr på Öland

I december sidste år blev min far 70 år og i november i år bliver min mor 70 år.
Det syntes mig og min lille bror, Tonny, at det skulle fejres.

Vi besluttede at vi ville invitere dem med på en tur til den svenske ø, Öland.
Hverken mig eller Tonny har været der før.
Mor og far har dog været der en gang før, men heldigvis var det rigtig mange år siden.
Så de ville gerne med🙂
P1150942
🙂 Det havde da også været lidt mærkeligt, hvis de ikke ville med og det var deres fødselsdag vi skulle fejre. Så ville Tonny og mig sidde med øllerne og råbe tillykke med vores forældre helt for os selv.😉

Nå men så galt gik det ikke og alle de inviterede ville gerne med.🙂
Tonny tog sin kæreste Linda med og jeg skulle have haft John med.
Men desværre nåede han at blive syg, så han blev hjemme og jeg blev nødt til at tage alene afsted til Öland.
P1160139
Jeg havde booket en villavogn på Ekerum campingplads.
Det er en superfin campingplads nord for broen, ved en lille by der hedder Rälla.
P1160134
Vi kunne godt være allesammen i villavognen, da den havde 3 separate soveværelser og et køkken/alrum.
Jeg glæder mig til at skrive om vores tur og vise billeder frem.
Vi var afsted fra fredag til søndag og da søndag kom havde vi overhoved ikke lyst til at tage hjem igen.
Vejret er så flot og der er simpelthen så meget at se på Öland.
Jeg tror næsten jeg er blevet lige så forelsket i Öland som jeg er i Bornholm.🙂

*******************************************
My father was 70 last year and my mother will be 70 this year, so me and Tonny, my little brother, wanted to celebrate with them and we invited them to come with us to a Swedish island, Öland. I havn’t been there before so for me it was very exiting. Tonny also brought his girlfriend, Linda, and I was suposed to bring John but unfurtunatly he got sick and had to stay home.
I had booked a quit big cabin at a campingsite in a nice place on the island.
It had 3 seperat bedrooms and a kitchen and livingroom.
We were there for 2 nights, from friday to sunday and when sunday came we didn’t want to go home. The weather is so nice and there are so many things to see on Öland.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Sverige og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

