Sweden here we come

Lige om lidt flytter mig og John til Sverige.
Og med lige om lidt mener jeg på torsdag.

Vi skal bo i mor og fars sommerhus i ca. ½ år.
Vi har jo altid elsket at komme derhen og nu har vi simpelthen taget flere måneder ud af kalenderen, hvor vi bare vil nyde sommerhuset, naturen, friheden, stilheden og hinanden.

I den forbindelse kommer der at komme lange pauser på bloggen.
Vi har nemlig ikke internet.
Vi vil selvfølgelig undersøge hvad muligheder vi har, så måske kommer der et lille kny i ny og næ.
Nej, vi ved faktisk slet ikke hvad vores muligheder er der langt ude i skoven.

Sommerhuset ligger på Söderåsen i den lille bitte by Stenestad.
En by med både cafe og hembygdsgård.🙂
Det skal blive så skønt og jeg glæder mig rigtig meget.

Hvad vi skal få tiden til at gå med???
Hvad mener I??😀
Vi skal gå en masse ture, og så skal vi læse en masse bøger og så skal jeg lave en masse kreative ting.

Besøg får vi også…
Skulle der være andre der også vil besøge os, så giv lyd…🙂

*****************************
Soon John and I will move to Sweden for ½ year. We will stay at my parents summerhouse.
it’s locaded in a small village called Stenestad on a horst, söderåsen.
We will not have internet there, at least right now I don’t know which possibilities we have.
What we are going to do there???
Well, Hiking, reeding, crafting…🙂

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Sverige og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

