Nu er det snart jul igen

Ja, det skal da ikke være nogen hemmelighed at jeg glæder mig som et lille barn til denne begivenhed.
Men vist ikke af grunde som mange andre glæder sig.
Jeg gider ikke rigtig julemarkeder, juleaften er heller ikke noget jeg gør sammen med min familie, jeg køber heller ikke en eneste julegave.
Det har jag vist ikke gjort i over 20 år.

Jo var der nu ikke noget med at den gang jeg mødte John så insisterede han på at vi skulle bytte julegaver.
Så strikkede jeg et halstørklæde til ham og så var han kureret. 🙂

Men jo jeg fejrer jul og der er også masser af julestemning.
Dem der har læst med i lang tid ved at jeg arbejder som frivillig til Juleløses jul i den grå hal ude på Christiania.

I år er speciel for mig, det er nemlig 20. gang jeg er med.
Jeg startede i 1997 og har været med lige siden.

Men lige nu er det lidt svært at forstå at det er allerede på onsdag det går løs igen.
Jeg sidder nemlig hernede i Spanien, det øsregner som en dårlig dansk julidag.
*******************************
I’m looking forward to christmas, I don’t think it’s because of the same reasons as many others. I’m working as a voulonteer at a big christmasparty on Christiania. And this year is my 20. year.
But right now is hard to take in as I’m in Spain and it rains a lot just like a bad danish day in July.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

