Juleløses jul 2016

Vi er nået til den tid på året som jeg glæder mig til hele året. 🙂

Den 21/12 hoppede jeg på cyklen og så bar det afsted til den Grå hal.
I år er helt speciel for mig.
Det er nemlig 20. gang at jeg er med.
Og som min moster sagde… Jeg kan godt forstå du bliver her. Det er lidt tamt at fejre jul på andre måder når man har prøvet dette. 🙂
Ja… Jeg skal fejre jul sammen med min moster i år.
Hun kommer nemlig med og bygger bar sammen med mig. 🙂

Monique mangler desværre, hun var ude og gå med hunden.

Monique mangler desværre, hun var ude og gå med hunden.


I baren kommer også Ilan, Monique og Morten.

Som vi har gjort de sidste 2 år, så skal vi bygge baren af paller.
Jeg har ikke snakket med scenografen i år, så jeg har ikke hørt hvad han har af ideer.
Så når jeg fandt Bo og spurgte ham om vi ikke bare byggede baren af paller så kiggede han bare på mig og svarede.
-Hvad ville du ellers bygge den af???
-Tja, jeg har ikke snakket med scenografen så jeg ved ikke hvad han har af planer.
Men det er jo rigtig nok, hvad skulle vi ellers bygge den bar af.
p1180186p1180198
Baren kunne dog ikke blive som scenografen havde tænkt sig, da han havde tænkt sig at den mere skulle blive som en satellit, sådan lidt svævende ude i rummet. Faktisk med helt åbent bagtil så at alle vores fulde gæster kunne komme ind til os.
Det fik vi hurtigt lavet om på.
Men her bagefter er jeg kommet i tanke om at man evt. kunne have lavet den helt rund.
Det tror jeg faktisk at der ville have været plads til.
Men så ville der ikke være så stor lagerplads.
Men tja, det behøver jeg jo ikke tænke over nu.
p1180222
Baren skulle blive så rund som muligt og med små hyggehjørner.
Det syntes jeg faktisk vi lykkedes rigtig godt med.
Medens vi gik og arbejdede kom lige pludselig Enona forbi.
Og hun havde de flotteste blomster med til mig.
Det var blomster fra Juleløses jul nu hvor det var mit 20. år.
p1180189

*****************************
This year is my 20. year to participate in the christmas party in the grey hall in Christiania. And I’m looking forward to it.
I will build the bar as usual and this year it is with Monique, Morten, Ilan and my aunt Bente.
This year the bar will be a half circle with som cosy corners.
While we were working Enona came with flower for me.
It was flowers from Juleløses jul to me.

Dette indlæg blev udgivet i Christiania og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

