Mit Kreative år 2016

Ligesom jeg laver et tilbageblik med mit rejseår, vil jeg også lave et tilbageblik med hvad jeg laver af kreative ting.
Denne blog handler jo om begge disse ting.

Jeg har været tilbage i mine blog indlæg og kigget på hvad jeg har lavet.
Og skal man tro mine indlæg så har jeg ikke været særlig kreativ i år.
I hvert fald ikke før jeg kom op i sommerhuset i september og fik mig meldt til Julemarked i Stenestad. 🙂

Jeg plejer altid at have noget håndarbejde med på vores vinterrejse.
Men det havde jeg ikke i år.
p1170476p1170458
Så da jeg kom hjem og begyndte at arbejde igen gik jeg igang med denne taske af dåseclips.
Den er ikke blevet færdig.
Jeg er stort set ikke nået længere på den. 😮
p1170468
Jeg har lavet 2 mindre tasker som jeg af mindre gode grunde har glemt at tage billeder af.
De er begge 2 fløjet fra reden som fødselsdags gaver.
Men da jeg ikke har nogle billeder af dem så flyver vi hurtigt hen til september og oktober, hvor
jeg fik lavet en hel masse ting.
p1170450
Jeg fik også lavet 3 vejledninger.
– På snemanden lavet af dåseclips
og
Stjernen foldet og flettet af papir
og
Dåseclips nissen på engelsk.
p1170577
***************
Handcraft I have made trouhgout the year.

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, Kreativ og tagget , , , , , , , , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

