Flettet taske af Yogi te

I 2013 blev jeg færdig med denne taske.
Det var en taske til mig selv, den som jeg lige indtil i dag selv brugte.
Den har meget længe haft brug for at gå på pension.
Men jeg blev jo aldrig færdig med afløseren, så den måtte hænge i.
Faktisk lige indtil den havde mere tape end papir.

😮 Det er ikke helt rigtig, men håndtagene ser sådan ud, men det kunne jeg have skiftet.
Og det var faktisk også det der var min mening, altså lige indtil at lynlåsen også røg sig en tur.
Lige pludselig så stod jeg med den lille dims man trækker i på lynlåsen i den ene hånd og tasken i den anden.

Det med lynlåsen det skete i dag da vi var ude og gå en tur.
Faktisk skulle jeg hjem og lige sy det sidste på min nye taske.

Det gjorde jeg så, senere på aftenen gik vi ud og gik en tur så jeg lige fik den afprøvet. 🙂

Jeg har været i gang med denne taske i lang tid.
Jeg tror at jeg startede på den sidste år i marts måned, så sådan cirka 1 år.

Jeg ville prøve noget nyt.
På facebook havde jeg set billeder af nogle tasker som jeg syntes var rigtig flotte, så selvfølgelig skulle det være en sådan en.
Selvom den måske ser meget avanceret ud så er den faktisk ganske nem at flette.

Det du skal bruge er 1 stort fladt stykke, og 2 mindre.
Det store stykke folder du så den er både for og bagside og bund.
Og de mindre stykker er siderne.
Du syr dem sammen vrang mod vrang med spids mod spids.

*******************************
The bag I have used until now I made in 2013, but for a long time it needed to retire, but as I hadn’t finished my new one it had to keep on working and in the end it was more tape that paper.
But now I have finished my new bag and I’m very happy. I wanted to try a new design and this is what it looks like.

Dette indlæg blev udgivet i Flettede tasker, Teposefoldning og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

