Nedtællingen er startet

Jeg har faktisk talt ned længe!!😉
Vi rejser i morgen… UHHHH hvor jeg dog glæder mig.

Men jeg har simpelhen ikke haft tid til at indvie jer i vores planer.
Jeg har haft forrygende travlt.
Med små ting der bare skulle være færdig før vi tog afsted.

Pakke og i den forbindelse vaske tøj.
At pakke kan godt være lidt af et mareridt. Hvor meget skal man have med, hvad for man brug for. Hvad kan man købe når vi kommer frem.
Det sværeste er dog at få ind i sin lille knold at vintertøjet kan jeg altså godt pakke væk nu.
Fordi er det nu ikke bedst at lige have en enkelt tykkere trøje med.

NEJ… Det er højsommer og vi skal ned til gennemsnits temperaturer der siger 25-30 grader.

Så skulle jeg købe mig et nyt kamera, jeg har brugt oceaner af tid, synes jeg i hvert fald selv, på at finde ud af hvilken jeg gerne vil have.

Så skulle jeg hjem til Maria og aflevere nøgler og lidt andet.

Familie besøg har jeg også nået med, Nytårsaften fejrede vi i Sverige sammen med min mor og far, min lillebror og hans kæreste og nogle af mor og fars venner.
Det var rigtig hyggeligt.

Jeg har også været hjemme hos min moster og lært hende om WordPress.
Snart tager hun til Guatemala for at bygge hus (Kursus).
Og det vil hun jo gerne blogge om og så håber jeg at hun fortsætter bagefter.🙂
Du kan finde hendes blog her
Den er i opstarts fasen nu, de rejser vist først i slutningen af januar.

Og ind imellem alt dette, så skulle jeg også arbejde.
Lidt arbejde skal der jo til for at få råd til at rejse.

Vi nåede ikke at se hobitten, det er jeg rigtig ærgerlig over.
Men det kunne jo være at vi kan finde en biograf i Buenos Aires som viser filmen i original version.
Det må vel da kunne lade sig gøre.

Som sagt, vi starter vores rejse i morgen.
Vi flyver i første omgang til Madrid, hvor vi overnatter hos Franziska.

Dagen efter flyver vi videre mod BA.
Vi har booket et hotel værelse i BA for de 4 første nætter.
Derefter er planerne åbne.

Vi ved at vi skal til Iguazu vandfaldene, til Santiago de Chile og Valparaiso, vi skal ud på pampaen og så skal vi til Uruguay og se bl.a Montevideo og puente del este.

Dette indlæg blev udgivet i Argentina, Rejse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

4 svar til Nedtællingen er startet

  1. Ninna Pedersen siger:

    Ha nu en riktig god rejse og pas godt på jer selv og hinanden. En varm tröje er nok ingen dårlig ide.:-)

    • lindasnetsted siger:

      Tack Mamma!!!
      En varm tröja är faktisk en rigtig dålig ide, man risikerar bara att man skall släpa på den hela tiden.😉 Oxå på kvällarna är här ca. 25 grador.
      Jag skall hälsa från John og han passar rigtig bra på mig och jag på honom.

  2. Mitzie Mee siger:

    God rejse! Det lyder helt fantastisk, og jeg glæder mig til at læse om jeres oplevelser:)

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

