Rød taske af dåseclips

Jeg tror jeg bliver nødt til at opgive flere indlæg om Australien.
Jeg har ellers en hel del halv færdige indlæg parate men så mangler jeg lige at skrive en engelsk sammenfatning eller så skal jeg finde nogle billeder.
Så måske kommer der noget i ny og næ, men lige nu springer vi lettere elefant over til noget helt andet…

…Nemlig dåseclips!!!!

Når jeg er på arbejde har jeg jo altid et eller andet med til at lave i pauserne.
Det skal ikke være for stort, jeg skal jo slæbe det med i rygsækken. 🙂
P1150927
Så lige nu arbejder jeg på en taske lavet af dåseclips hæklet sammen med rødt garn.
Det er det nylongarn som jeg har købt i Usa.
Et super lækkert garn som er godt at arbejde med.
Som sædvanlig har jeg været inde i dåseclipsgruppen på Facebook for at få inspiration.
Og ikke heller denne gang så skuffede siden.
Jeg fandt en rigtig fin taske som jeg vil prøve at lave min egen version af.

Så nu er jeg igang med at hækle alle de strimler som jeg skal flette sammen.
Jeg har 25 clips i hver række.
Jeg har på fornemmelsen at det er lidt for mange, rækkerne virker nemlig meget lange.
Men det bliver nok bedre når de skal flettes. 🙂

Til indmad vil jeg bruge rismælkekartoner.
De har nemlig en flot rød farve, så tror jeg ikke at jeg bliver nødt til at lave 2 gange foer.
P1150925
Men dette er så hvor langt jeg er nået indtil videre.
Jeg glæder mig til at se hvordan det ender. 😉
*****************************
I have to give up writing more about Australia for now. But I do have more posts that is half made, but you have to wait and insted I will write about something els…
…Pop tabs…
Right now I’m working on a bag made from poptabs and a red nylon yarn. The yarn that I have bought in USA. And the inspiration to the bag is from the poptabgroup on Facebook.
Right now I’m making all the pieces I will braid.
I will build the bag up around ricemilk carton, that has a nice red colour.

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Håndarbejde, Hækling og tagget , , , , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Rød taske af dåseclips

  1. reslevelpo siger:

    Det var ærgerligt, at du ikke vil skrive mere om Australien.
    Det vil jeg nemlig hellere læse om i stedet for om tasker. :o)
    Leifi.

  2. Ninna siger:

    Ser spänande ud. Gläder mig til at se den.

  3. Pingback: Mit Kreative år 2016 | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

