Blå taske

Jeg nåede at blive færdig med den taske jeg ville have med til BCN.
Jeg havde godt nok mange ting jeg skulle nå, så i lang tid tænkte jeg at jeg måtte lave den, hvis jeg havde tid og ellers måtte jeg bruge en af mine andre tasker.

Jeg manglede dog kun lynlåsen, så den lå lidt og råbte ad mig.
– Årh, come on, få nu syet det sidste på mig!!!😉
P1020558
Denne sidste dag i Danmark med godt vejr skulle der jo også være tid til at hygge sammen med John. Vi gik ned i parken og der tog jeg tasken med og så fik jeg den alligevel syet.

Nu er den færdig og jeg er bare så glad for den.
Faktisk er det den første taske, i meget lang tid, som jeg er blevet færdig med.

Den er blevet lidt lille, men jeg kunne ikke undvære flere fra solnedgangs tasken, men den kan da rumme det mest nødvendige.

Jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder af mig selv med tasken, som jeg syntes jeg ville smide her på bloggen. Men så er det godt at jeg var til fødselsdag for nogle uger siden, hos min gode veninde Cilla.
Cillas søn blev meget forelsket både i min taske og den taske Cilla fik i fødselsdags gave.
P1020751
Flere gange kom han hen til mig og hentede min taske, og så tog han den på armen og gik rundt med dem begge to.
Han var bare så sød!!!
P1020759

Cilla fik en taske flettet af earl grey med en dåseclipshank, som hun blev rigtig glad for.
P1020756

Infoboks.
Materiale: tapede Pickwick og Lipton teposer
Mærke: Pickwick: english breakfast, lipton: persian.
Hank: flettet og syet på. (teposer i halv bredde)
Bund: bred bund efter Helenes anvisning.
Lappernes størrelse: 5*11 cm
Antal lapper: 444 stykker 7*56 + 52 til bunden

Dette indlæg blev udgivet i Genbrug, Teposefoldning og tagget , , . Bogmærk permalinket.

5 svar til Blå taske

  1. marion siger:

    Hvor er det altså bare nogle fine tasker og sikke nogle fine modeller du har fundet til at spadsere med dem især den lille model han er da bare for kær

    • Linda siger:

      Tak, Marion
      Ja, det kan godt være at jeg vil spørge om jeg må bruge ham som model flere gange.
      Men det skal være nu medens han er så lille😉 Når han bliver større gider han nok ikke det der tøsepjat mere. Hihi!😉

  2. Sejt at du har fået din egen levende maniquin dukke🙂 Han er godt nok nuttet. Og sikke flot tasken blev, især med lynlås OG flot flettet hank, det var godt den nåede at blive færdig før Barcelona. Håber du bliver glad for at bruge den, selvom at den ikke var helt så rummelig🙂

  3. Pingback: DIY – Flette med halve led | Lindas-netsted

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

