Bustur til Harzen

Hmmmm… Som tiden dog flyver afsted.
Her er lidt stille for tiden.
men selvfølgelig det er ikke første gang der er gået lang tid mellem mine indlæg.

Det er ikke fordi at jeg har ligget på den lade side.
Alt det jeg skriver om her på bloggen har jeg lavet masser af 🙂
Jeg har været kreativ, (jeg er t.o.m blevet færdig med nogle ting som jeg gerne vil vise frem) jeg har været ude og vandret og ude på andre ture og en ny rejse er i støbeskeen.

Vi har købt en 4- dages bustur til Harzen.
Vi faldt over et tilbud, som var så godt at vi næsten ikke havde råd til at lade være. 😉

Busture er vist dog mest populært blandt pensionister.
Det er i hvert fald en af de “fordomme” jeg har hørt om disse ture.
Men jeg er ligeglad, jeg glæder mig.

Harzen skulle være et meget naturskønt område, med nogle formidable vandremuligheder.
Vi vil bruge denne bustur på at rekognoscere en smule, for at på et senere tidspunkt tage derhen i længere tid og gå hele området tyndt. 🙂

Vi rejser med Skanrejser.
Og det tilbud vi fandt gælder i hele 2015, hvis man kan rejse om torsdagen.

*********************************
Time is flying and once again the blog has been silent for a while.
I have done lots of the tings I normaly blog about. I have been very creativ, even finished some things, I have been out on hikes and other excurtions and a new trip is in the making.
We have bought a 4 days trip to Harzen in Germany. we stepped over an offer that we couldn’t afford to resist 😀
I’m looking forward to see this part of Germany, I have heard that there is lots of nice hikes and the nature is marvelous.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , , , , . Bogmærk permalinket.

2 svar til Bustur til Harzen

  1. Ellen siger:

    Jeg kender godt det der med tilbud, man slet ikke har råd til at afslå 😉
    Harzen er et skønt, skønt område – jeg var dernede en del gange, da jeg var noget yngre end jeg er nu.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

