Den der vikingebluse

Jeg har ikke lavet noget som helst håndarbejde hele sommeren.
Jeg har været ude og rejse, og så har det ikke været tid. Jeg har heller ikke rigtig haft lyst.
Men nu nærmer efteråret sig og med det også lysten til at være kreativ igen.
Så jeg er ikke kommet et hak længere og derfor er der heller ikke nogen billeder.
Jeg står også med, det for mig, sværeste tilbage.
Jeg har strikket alle strikkeprøverne og skal nu til matematikken!!! 😦
Jeg skal begynde at regne ud, hvor mange masker jeg skal have, hvor mange cm der skal være mellem hver maskeforøgelse og alt det andet crap.
Men til det har jeg heldigvis ekspert hjælp:
John kan det der med matematik og
Maria ved hvordan en opskrift skal skrues sammen.
Jeg har snart endnu en hjælper, som jeg bare lige skal have lært mig at bruge (når jeg får den), den vil jeg bruge, når ingen af de andre er i nærheden.
Men lige nu kan jeg kun sige at det er 3 runde skiver med tal på, og ud fra den skal man vist kunne sige at med en strikkefasthed på 23, så er 13 cm så mange masker og jeg skal tage ud på hver 6. pind, så mange gange for at det skal blive så stort som jeg gerne vil have det.

Men den skal lige bestilles hjem først!!!

Dette indlæg blev udgivet i Håndarbejde, VikingBluse og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

