Berlin

Jeg tager lige en pause fra alt julehækleri.

Fordi Ich bin in Berlin🙂

Vi ville nemlig gerne en tur til Hamburg…
Ja sådan kan det gå.
Vi havde snakket om at vi godt kunne tænke os at enten komme til Lübeck eller Hamburg.
Men som sagt sådan kan det gå og vi havnede i Berlin.

Det er så nemt og meget bekvemt og så koster det ikke særlig meget.
Vi tog med Eurolines fra Hovedbanen klokken 11 i formiddags og kl. 18.15 ankom vi i Berlin.

Vi bor på hotel Europacity i den bydel der hedder Vilmersdorf ikke langt fra Kurfürsten damm.

Jeg har været i Berlin en enkelt gang før sammen med mine piger, men denne gang er jeg her sammen med John og han har ikke været her før.
Han har været i nogle af forstæderne men aldrig inde i selve Berlin.
Så John glæder sig til at se byen og jeg glæder mig til at gense den.🙂

Vi har lagt nogle få planer.
Hvilke de er vil I høre mere om de nærmeste dage.🙂

************************
We are in Berlin now. We wanted to visit Hamburg or Lübeck and now we are here in Berlin. Sometimes these things happens🙂
We toke the bus from Copenhagen, it’s easy, convinient and quite cheap.
We travel with eurolines and went from Copenhagen at 11 am today and arrived here in Berlin at 18.15.
We live at the hotel europacity in Vilmersdorf which is not far from Kurfürsten damm.
I have been to Berlin once before, but John hasn’t.

Dette indlæg blev udgivet i Rejse, Tyskland og tagget , , . Bogmærk permalinket.

Jeg ville blive meget glad for en kommentar :-)

